Godmorgon

Klockan är lite över åtta på morgonen och är uppe och matar degen, ibland undrar jag om allt står rätt till hos mig. Jästen blev kanonbra och imorgon blir det nybakat till frukost när tjejern kommer på frukostbesök. Får hoppas att det smakar bra också annars är det värre.

Nyhetsmorgon är igång på tv och dom pratar om stora bräder på Australiens östkust, känns lite sådär att åka dit just då måste jag erkänna.


Här kommmer en bild på mamma och pappas helgprojekt. En barnstol till Corinne som de målat om och sytt en ny dyna till så att  hon också kan få sitta med vid matbordet.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg blogg du ordnat, när fixar du min?! ;)

Glöm nu inte att skriva i bloggen under resan. Måste ju kunna följa dig/er och se vad ni har för er.



Vad fin stolen blev förresten:)

2009-11-25 @ 19:11:56
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilken häftig stol, verkligen!

2009-11-28 @ 16:31:14
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0