Nedräkningen har börjat

Dags att börja blogga så ni kan ha lite koll på mig här hemma medans jag är borta. Nedräkningen har börjat och bloggen är nästan färdigdesignad till resan.
Vi börjar med Australien, Sydney närmare bestämmt och åker på obestämmt sätt upp till Cairns där vi flyger vidare till Singapore. Från Singapore tar vi oss även här på obestämmt vis genom malaysia och upp till bankok där vi efter tre månader flyger hem till Sverige igen. Om allt går sm planerat vill säga.

Ryggsäcken är inhandlad och den är inte liten vill jag lova. Nästan lika lång som halva mig, så dubbelvikt får jag nog själv plats i den. Imorgon blir det dags för provpackning och de kommer inte bli lätt för en tjej som mig att packa ner ett tremånaders liv i en ryggsäck på 60 liter. Tror jag får jobba på en packningslista ikväll.

Jag har också förberett mig med en ny kamera som jag får se till att lära mig innan resan så jag kan komma hem med en hel del bra bilder från resan, är ju nått som man alltid vill ha och titta tillbaka på.

     

  




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0