Mat och shopping

Kuala Lumpur blir bara battre, speciellt nu nar vi hittat IKEA, forever 21, TGH it's friday och annat man kanner igen. Dock tror jag faktist att IKEA tog priset. Tog taxi i 50 minuter dit och at lax till forratt, kottbullar till varmratt och chokladboll till efterratt men inte nog med det vi hittade aven IKEA shoppen som bjod pa polarbrod, kalles kaviar, pepparkakor, knackebrod, svenska lantchips och annat gott som jag och Josefine jublade for och kopte med oss. Detta kunde vi behova med tanke pa att thaimaten har absolut INTE ar nagot att ha, men som tur ar finns alltid McDonalds, Subway och andra kedjor man kanner igen. Kanner mig som en riktig svenne men svensk mat ar faktist godast.

For att ta upp nagot annat an maten sa ar shoppingen verkligen kanon har sa bade jag och Josefine borjar kanna att vi far lugna ner oss lite och spara pengar, fast vi levde faktist valdigt snalt i Australien sa lite kan man fa unna sig. Speciellt nar allt ar sa mycket billigare an i Sverige sa kanns det som riktigt kap.

Om sex dagar aker vi vidare till Thailand for sol och bad, antligen. Har bara solat och badat undefar sju dagar pa hela resan, har inte riktigt hunnit med de och anda tankt att det finns tid till det i Thailand sa forhoppningsvid ar vadret bra sa man slipper komma hem och skammas for att ha varit borta i 3 manader och fortfarande blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0