Bedbugs

Efter att ha klarat sig hela vagen fran Sydney till Airlie Beach sa har vi nu fatt dom ackliga sma krypen, bedbugs. Dom bor i madrasserna och kommer fram pa natten och ater pa dig, som tur var sag vi dom i tid och hann flytta ut innan vi fick bett. Men sa latt blir man tyvarr inte av med dom eftersom dom ligger kvar i vaskan och kladerna, sa kladerna har vi tvattat och vaskan maste ut i sol i fyra timmar vilket kan bli svart med tanke pa att det ar regnperiod har nu. Far hoppas att vi inte har dom i vara vaskor nu i alla fall sa vi slipper dra med oss dom till asien imorgon.

Kommer antagligen inte ha mobil pa tva veckor nu, eftersom jag korkat nog tappat bort mitt svenska simkort. Nytt nummer blir det i Thailand.

Mor och Far: Jag har skickat mail till er som ni inte svarat pa, kankse sett det. Hor av mig till er med mail i asien eftersom jag inte kommer ha mobil, sa hall utkik i inkorgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0